Stockholm.

Dagarna i Stockholm.

9/10.
Tidigt på morgonen åkte vi iväg och var framme vid hotellet/vandrarhemmet i Solna några timmar senare.
På kvällen tog jag och pappa taxi ner till medborgarplatsen för att träffa Sara och se Wombats. Hihi, vi kom fram till medborgarplatsen och gick runt lite först och sedan ställde vi oss för att köa in till Wombats. Vi hade kommit in och efter ett tag kom bästa Sara och hennes mamma. JAG OCH SARA STOD FRONT ROW!
Wombats kom ut på scen och jag typ dog. Åh de började med Tales of girls, boys and marsupials och fortsatte spela alla deras underbara låtar.
Murph & Tord & Dan. <3
Tord pekade på mig, eller så pekade han på Sara, eller så pekade han på båda, haha han pekade i alla fall mot oss, awww. Hans leende, jag dör.
Jag fick Tords plektrum! Och Sara fick Tords vattenflaska! Haha. Vi var seriöst överlyckliga.
Wombats var BÄSTBÄSTBÄST!
Sara är kärlek. Bara så att alla vet.
Grym kväll for sure.

10/10.
Vi tog pendeltåg ner till Stockholm city. Åh Stockholm är så fint.
En gammal vän till oss mötte oss inne i city. Han var med oss och visade runt lite och så.
Senare på kvällen tog vi taxi till Kista galleria, fett fint där.

11/10.
Lördag. Åkte ner till Stockholm city igen, där åt vi frukost på ett konditori som hette Kafferepet eller något sådant. Vår vän kom dit med hans fru och barn. Vi gick runt lite på stan och sedan skulle vi åka till Kista galleria. Jag skulle träffa Sara där, men det blev inte så.
Efter att vi hade varit i gallerian ett tag så skjutsade våra vänner oss till hotellet/vandrarhemmet och vi sa hejdå.
Det var inte länge kvar till Portugal - Sverige. Så jag bytte om och målade på kinderna med färgerna grönt och rött. Jag och pappa tog bussen till Solna centrum och vi gick till Råsunda. Fett mycket folk var det där. Haha jag blev intervjuad, det var kul huhu.
Vi gick in och satte oss på våra platser och efter ett tag så kom det svenska landslaget in och började värma upp på plan. När det portugisiska landslaget kom in, gissa vem som skrek? Haha.
Det var uppvärmning ett tag och sedan var det dags för nationalsångerna. Efter det så var det avspark, woho! Jag skrek som en galning, haha... "Portugaaaaal" och så vidare. Ohgod jag var bara några meter från Ronaldo, Quaresma, Nani, Ferreira och alla liksom. Ih jag älskar dem. Jag skrek deras namn flera gånger och åh en gång när Ronaldo var fett nära så ropade jag hans namn och alltså åh, helt underbart.
Slutresultatet blev 0-0. Ville att Portugal skulle vinna, men oavgjort är bra det med.
Just det, det fanns en portugisisk klack också, haha de var grymma och sjöng och skrek... jag hängde på och gjorde detsamma, hahaha.

Det finns så mycket att berätta.
Dagarna i Stockholm var bäst.

Imorgon är den första dagen på resten av ditt liv.

Tidigt imorgon åker vi till Stockholm.
Jag ska träffa bästa Sara och se Wombats. Gissa om jag är glad?

Hej jag längtar och jag är nervös.

Guess what.

Helgen var bra. Har varit på ett upptaktsläger med de nya konfirmanderna. Vi har lekt, sjungt och massa mer.
Haha, alla konfirmander älskade lekarna vi ledare lärde dem.
Vår ledargrupp är helt underbar! Och de nya konfirmanderna är underbara!

Pappa ska firas ikväll förresten.

Ha det bra!

Go ahead and shout out loud.

"Cristiano Ronaldo, som inte har spelat i det portugisiska landslaget sedan EM på grund av en fotskada, är tillbaka lagom till VM-kvalmatchen mot Sverige på Råsunda lördagen den 11 oktober."

ÅH. HERREGUD. JAG. AVLIDER.

Don't panic.

Herregud, det är oktober.

Snart Wombats och VM-kval. Herregud, helt underbart.